PAŘÍŽ - FRANCIE - POVÍDKY

Moje malá galerie

by - dubna 17, 2015

Tady na blogu můžete nalézt několik mých vlastnoručně sesmolených kresbiček. Tyto kresby sdílím ještě jednou v samostatném článku, abych tak započala působení jakési "umělecké" sekce fungující pod štítkem "Moje kresby". 
Zatím moje obrázky nevypadají nijak umělecky, ale pro ilustraci nějakého článku stačí. Důležité na nich je především to, že jsem je kreslila já a tudíž je můj blog díky nim ještě autorštější. Miaou!

Jisté zásluhy za tyto obrázky by měla dostat také aplikace Sketch Book X, ve které vznikly a bez které by nikdy nevypadaly tak dobře, jak vypadají. Merci beaucoup! 

Nerada bych sdílela jen samotné obrázky a proto bych chtěla ke každému napsat alespoň něco málo. 

Tedy k těm prvním dvěma bych ráda řekla, že jsou to mé autoportréty vytvořené podle fotografií. Obrázek číslo jedna je obzvlášť cenný, protože vidět mě s copem je tak trochu zázrak! Na obrázku číslo dva mám svoji vysněnou čelenku s kytičkami, po které jsem toužila už přes rok.

K dalším dvěma obrázkům nemám moc co říct, protože jsou docela účelové. První jsem vytvořila, jako ilustrační obrázek k mým literárním počinům. Propiska se mi jednoduše zdála být moc jednoduchá. Druhý jsem nakreslila pro článek o jednom z mých oblíbených hudebníků. Jde z něj i celkem poznat, že je to Stromae! 

Snad někdy zase něco nakreslím, pokud ano, tak se tím pochlubím. 

You May Also Like

0 komentářů